Storm!!!

Shit vad det blåser ute nu alltså. Går man ut så gäller det att inte ha peruk kan jag säga er. Regnar gör det också.
Hoppas det inte är sånt skitväder imorgon när jag ska ut med aftonbladet, det är verkligen inte kul. Och man får inte extra dricks för det, nejnej. Snåle!! nej, skoja bara. Men jag ska inte hålla på länge till med aftonbladet, skit drygt och så vill jag ha ett riktigt jobb. Ska börja skriva brev imorgon som jag ska lämna till olika ställen så kanske dom nappar :)

Annars har det inte hänt så jättemycket ikväll, har varit en jobbig kväll :(. Belinda var även här och vi gjorde goda efterrätter, päron med after eight :)

Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon :)

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback