Stan.

Som jag skrev igår så var jag i stan nu i förmiddags. Mamma väckte mig 8.30, gäsp, men det är skönt att komma upp tidigt, får mycket mer gjort under dagen. Sen hämtade Mormor & Morfar oss 10.15 och körde oss ner till stan och sen satt vi hos frissan i några timmar. Efter en stund där inne blev jag trött på att sitta still så jag gick runt lite i stan och kollade på saker, köpte bulle till mamma och kvp eftersom Carola var med där :) Sen gick jag till donken och åt pommes och milkshake, mums :)

Jag frågade även frisören idag vad det skulle kosta att färga hela mitt hår ljusare, 500-560 kr. Inte så jättefarligt ändå. Eftersom jag kanske ska sluta med naglarna så ska jag ANTAGLIGEN färga det ljusare, efter den 26. Vill inte lägga ut pengar på "skit" nu innan Carolafesten i fall jag skulle hitta biljetter. Då hade jag ångrat mig resten av livet.  Så ni kommer antagligen få se en blondare Ellinor om ett par veckor :) haha.

Idag mår jag faktiskt bättre än igår, orkade ingenting igår men idag är det super :)

Just nu sitter jag och tittar på Wallander-Jokern men var tvungen att uppdatera lite här först :)
Kl 16.00 är vi bortbjudna till min mammas moster nere i Höllviken så det ska bli trevligt.

Vi hörs mer senare ikväll efter kalaset, hinner inte innan. Dagens outfit kommer ikväll :)

Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback