Sovmorgon :)

Vid denna tiden i vanliga fall brukar jag ju säga godnatt till er men inte idag :) Har nämligen sovmorgon imorgon från svenskan. Börjar 9.25 ist för 08.25 så jag ska inte upp förrän 08.30, härligt värre.

Har tittat på Anna Pihl innan, hängt upp tvätt och tagit på en ansiktsmask och nu sitter jag här. Ska gå ner till Mamma och Pappa där nere nu snart, har typ växevärk i vänsterarm, inte skönt kan jag säga :( Så ska ner och titta på tv med dom nu, sen ska jag sova vid 23-23.30.

Vi hörs imorgon efter skolan ( OM jag hinner ) ska nämligen duscha och ta ut marsvinen och sen in till Malmö och hämta Tonje och sen hem här och göra oss i ordning och sen in till Malmö igen för att se CAROLA <3
Om vi inte hörs imorgon så får ni ha det så bra :) Bilder kommer på onsdag från festen :)

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sara

Så kul att se Carola, själv är jag oxå ett fan av Carola.

2008-02-26 @ 10:19:43
URL: http://lasariish.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback