Sorry..

Jag hinner tyvärr inte att fota kläderna idag, det som jag ska ha på mig på tisdag. Kom ju på nästan nyss att det är Melodifestivalen idag, hur kan man glömma en sån sak? :p  Men jag LOVAR att jag ska fota imorgon, jag vill ju se hur jag själv ser ut i det också:)

Nu ikväll så kom min kusin hit, han är här fortfarande. Sen har jag bakat också, det blev kolakakor som blev mums mums. Jag och Pappa var för en stund sen på videomix och köpte lite godis och chips till mig. Har nyss ätit hallon med keso, gott men nu är jag proppmätt. Har marsvinen ute just nu men ska ta in dom nu igen för dom springer inte så mkt.. biter mest på allt:p

Aja.. vi hörs sen efter Melodifestivalen :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback