Söndag

Nu har jag kommit hem, har sålt aftonbladet. Bajs vad trött jag är på att sälja nu alltså, gå upp "tidigt" för att sälja 15 tidningar och få lite dricks, jag tycker inte det är värt det. Men jag behöver ju pengarna så därför slutar jag inte. Hade jag inte fått någonting av det jag säljer så hade jag slutat för länge sen. Jag har liksom sålt i 3 år nu snart, så man är ganska trött på det. Jag har 2381 poäng nu på aftonbladet och när jag kommit upp i 2660 så ska jag beställa en ipod med 8 GB och när jag fått hem den ska jag sluta sälja aftonbladet. Så då får jag hoppas på att jag får napp på dom jobbansökningarna som jag skrev igår och som jag ska lämna nästa vecka.

Har någon förslag på hur man får ett jobb lätt? ;)

Annars idag så ska jag bara plugga och ta det lugnt :( Vill inte plugga, är såååå tråkigt.

Ni får ha det så bra så bloggar jag mer sen :)

Kram


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback