Sms..

Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera idag, men först nu kan jag sitta ner och ta det lugnt. Har haft mycket att göra hela dan, inte kul.

Efter skolan satt jag vid datorn en stund eftersom inte internet funkade igår så var jag tvungen att kolla mina rutinställen:p sen kom Mormor och Morfar förbi en stund. Sen fick jag ett ryck och började söka på alla dom som vann i kvp (biljetter till Carola), på eniro.se eftersom det bara var i skåne som vann. Så jag skickade ett sms till en först, så ringde hon upp. Hon lät först jättesur men hon var jättetrevlig, hon sa att hon var nära på att köra ner i diket för hon visste inte om att hon hade vunnit hahaha, jag är en trafikfara:p Så sa hon att hon varit fan sen 1983 och ville gärna gå, men att hon skulle ringa om hon fick förhinder eller blev sjuk så man kan ju hoppas på det bästa där ;) Sen fick jag svar från 2 andra med, men dom accpeterade inte mitt bud, så det sket sig. Sen resten har inte svarat. På Fredag är min sista chans att vinna!!! Då står det på carolainternational!! HÅLL TUMMARNA!

Annars ikväll har jag pluggat lite och pratat med lite folk.

Vi hörs imorgon! Ska vara lite på msn nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-13 @ 23:59:51
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback