Sista lovdagen :/

Ja som ni ser vad jag skrivit så är detta den sista dagen på lovet :( Inte kul.. nu börjar skolan igen och nu blir det en gammal tråkig vardag för mig, skola, läxor,marsvin,tv och sova. Jag hoppas verkligen att vi inte får mer läxa till denna veckan som kommer, vill känna mig fri när jag är i Malmö och inte behöva tänka på läxor och skit. Men det löser sig nog, det gör det alltid :)

Vaknade idag i alla fall av att pappa väckte mig 09.15 och då gick jag upp och åt frukost och sen sålde jag aftonbladet, tjänade inte så mycket idag så det kändes värdelöst att gå ut, menmen nu har jag gjort det.

Idag ska jag ner till stan så fort som möjligt och handla det absolut sista inför tisdag. Sen kl 15.00 är vi bortbjudna till min Farfar&Farfar för Farfar har fyllt år så vi ska upp där och fika lite. Sen blir det att ta det lugnt ikväll, ska ju lägga mig "tidigt" ikväll eftersom det är skola... tråkigt.

Förresten, vad tycker ni att jag ska ha för frisyr på tisdag? Måste få lite förslag. Snälla hjälp mig, var inte rädda för att skriva, jag vet att jag har några besökare per dag och alla ni, skriv en kommentar hur ni tycker jag ska ha håret :) Så får vi se vilket jag väljer :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback