Prov :(

Nyss hemkommen från skolan, nästan i alla fall :p Asså till nästa vecka har vi sjukt mycket prov.

Så här ser det ut:
Måndag: ingenting
Tisdag: Nationellt prov i svenska
Onsdag: Grammatikprov i engelska.
Torsdag: Nationellt prov i svenska.
Fredag: So prov och noläxa.

Fattar inte hur jag kommer orka med nästa vecka alltså. Nästa vecka kommer bara gå till skolan. Ingen fritid alls.

Ja nog pratat om skolan, blir bara deppig.

Om ungefär en timme kommer Belinda hit och senare ska vi laga mat :) Eftersom jag har valt hotell&restaurang linjen så gillar jag att laga mat :)

Annars ikväll blir det att ta det lugnt och se på tv. På söndag börjar allt pluggande :(

Håll tummarna för mig :)

Kram

Kommentarer
Postat av: lauise

men ntionella proven kan man ju inte plugga till :D
men lycka till och tänk på att jag har ännu mer än det där!!!!!!!!

2008-02-01 @ 17:11:07
Postat av: Ellinor svarar

Nej jag vet.. men det är ju ändå mycket. Kommer vara död nästa helg,

2008-02-01 @ 22:25:14
URL: http://ellinor92.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback