Nyss hemkommen,

Har nyss kommit hem från Karolina, är skittrött just nu, har suttit i en bil i flera timmar. För vi var nämligen och köpte en hund :) En lite söt en, blandras mellan collie och sringerspaniel, supersöt. Vi åkte från Trelleborg-Hässleholm. Riktigt drygt, men det var kul att köpa en vovve.

Nu har jag precis tagit bort sminket, och ska gå in och ge marsvinen mat och nytt hö. Sen ska jag titta på Så Ska Det Låta från ikväll, om jag inte somnar.

Förresten så vet jag att jag varit jättedålig på att uppdatera denna veckan och sånt, men jag har helt enkelt inte haft tid, eller orken. Men jag lovar att jag ska bättra mig. Har ju även dissat Dagens Outfit,Men det koooomer :)

Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback