Naglarna och Dagens smink!

image57

Naglarna som jag fixade idag :) Det blev mörklila pärlor, fintfint :) Satt där i 2 h idag, riktigt drygt. Men jag hade inte den vanliga som brukar bygga mina naglar eftersom jag ändrade tiden, men hon jag hade idag gjorde det mycket bättre men tog mycket längre tid. Men fint blev det i alla fall. Nu är naglarna iaf fixade till tisdag.



Eftersom jag har ganska tråkiga kläder idag så tänkte jag ta dagens smink i stället för dagens outfit. Kan ju alltid inspirera någon.

(Jag vet att mina ögonbryn ser förjävliga ut på bilden men jag ska fixa dom imorgon :) )

Foundation: Mary Kay
Täckstift: Vet tyvärr inte märket, men det är från H&M.
Rouge: H&M
Mörk ögonskugga: Mary Kay
Svart ögonpenna: H&M
Vit ögonpenna: H&M
Mascara: Maybelline New York Volum express, Riktigt bra.

Jag rekommenderar er stort fonudationen från Mary Kay, kostar 219 kr och den täcker verkligen ALLT. Jag har inte fin hy men den räcker verkligen allt. Har du problem med din hy, KÖP DEN! Och den varar extremt länge eftersom man inte tar mycket av den.

Kommentarer
Postat av: april.

tjusigt

2008-02-21 @ 19:29:27
URL: http://aprilflicka.webblogg.se
Postat av: Ellinor svarar

Tack Tack :)

2008-02-21 @ 21:35:53
URL: http://ellinor92.blogg.se
Postat av: josse

Skiit fina :D

2008-02-22 @ 13:16:58

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback