Melodifestivalen

Nyss kollat på Melodifestivalen. Tyckte inte där var så jättebra låtar med idag som förra veckan. Men som jag gissade så gick såklart BWO vidare, usch. Dom suger verkligen, dom har alltid samma melodi på sina låtar.. liiiite tjatigt. Men jag diggade verkligen Fridas låt "Upp och Hoppa". Den var riktigt bra :) Henne har jag förresten sett här nere i stan, hon bor ju i Skivarp som inte är så långt ifrån mig :). Såg henne i somras, men då såg hon helt annorlunda ut. Annars tyckte jag resten av låtarna var skitdåliga, elr nja.. Patrik Isakssons låt var faktiskt bättre än hon Therese Anderssons, han förtjänade mer att gå till Andra chansen än henne. Men ärlig talat... var har SVENSKA melodifestivalen tagit vägen? Där var ju en kille som sjöng på något arabspråk, jag har inget emot dom men han ska fan inte vara i svenska melodifestivalen, ingen fattade ju vad han sjöng.

Aja.. det är som det är. Är i alla fall glad att Frida gick vidare :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback