LYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså ni fattar inte hur glad jag är just nu!!! Jag har fått en biljett till Carola nästa tisdag, det är helt sjukt :)
Ni som följt min blogg vet ju hur jag försökt men misslyckats, men nu har jag äntligen en biljett!!!
Jag fíck iof bara en biljett,alltså åka in själv men jag är glad bara det. Jag känner ju många som ska in där. Sen skulle jag gå med någon som hette Mats eftersom vi står på gästlistan tillsammans. Det skulle vara stor pressfotograf också, så håll koll i tidningarna dan efter :) haha.

Ni fattar inte hur glad jag är just nu!!!!!

Fest med Sverige schlagerdrottning Carola<3<3<3<3<3<3

Nu är ett av mina problem lösta, nu gäller det bara att bli vän med mamma igen och få henne glad. Det är så dålig stämning här i huset.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: louise

jag ar verkligen glad for din skull!!
ha det sa jattekul!
jag saknar dej

2008-02-20 @ 17:41:50

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback