Kvällen

Jag vet att jag slarvat med bloggen nu sen i onsdags, men det har varit så mycket sen i onsdags så jag har helt enkelt inte hunnit med. Har också lovat att jag skulle visa Dagens Outfit, men det har inte heller blivit av :( Men jag lovar att det kommer nästa vecka, eftersom jag bara har myskläder på helgerna så det är kanske inte så kul att se:p

I alla fall, nu ikväll har jag tittat på Let´s dance. SHIIT utröstningen är ju nu, måste slå på tv:n. Så, nu är den på. Får ju inte missa vem som åker ut :) Hoppas på att Mi åker ut.

Ni kanske undrar hur det är med min lilla vovve idag. Hon är helt som vanligt, var pigg som bara den imorse när jag steg upp och det var en lättnad, det skulle man inte kunna tro så som hon såg ut igår. Hon har inga framtänder så hon är jättesöt, hihi :)

Nu ska jag titta på Let´s dance, sen ta bort sminket och sen titta på Top Model från i onsdags och Du är vad du äter från igår och bara ta det lugnt :)

Vi hörs imorgon.
kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback