Kinamat

Träningen var rolig idag :), vi spelade alla grupper samtidigt, vi var 8 pers så det var kul :) Vi gjorde olika tävlingar och så, inte för att skryta eller så så vann jag över dom 7 andra. HAHA, var bara tvungen att säga det.
Nu är det lov på riktigt :), ingen träning och ingen skola. Riktigt skönt.

När jag kom hem från träningen så åt jag en Taco piråg som smakade skit, rent ut sagt och sen tittade jag på Top Model och Du är vad du äter eftersom jag aldrig orkade kolla på det igår kväll. Och nyss har jag ätit middag, jag åt Kinamat och Mamma och Pappa åt någon landgång, jag gillar inte pålägg alls så jag åt kinamat, myyycket godare :)

Just nu är jag riktigt trött på att det inte händer något på dagarna hos mig, när det är vardag så går jag till skolan och sen gör jag läxorna på kvällarna och tränar sen är den dan slut. På helgerna säljer jag aftonbladet och sen tränar jag sen sitter jag hemma och glor. Det händer verkligen INGENTING på mina dagar, riktigt riktigt tråkigt:(
Och just nu när mamma är sjuk och inte orkar göra någonting så gör vi absolut ingenting, annars brukar vi köra till Malmö eller något annat roligt. Det är också därför jag vill vinna biljetter till Carola i Palladium för att jag vill att jag ska ha kul en dag i alla fall. Jag kan inte påstå att min vardag är speciellt rolig nu.. aja, nu vet ni hur jag har det.

Kram


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback