Inga hål :)

Först nu har jag kommit hem från stan. Har varit en stressig dag. Vaknade 06.45 men var inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Klädde på mig snabbt och cyklade sedan i blåsten till tandläkaren 07.15. För en gång skull höll dom tiden så dom kallade in mig 07.25. Dom tog först röntgen och det såg fint ut :) Sen tittade dom och grejade. Sen tog dom bort tandsten längst fram där nere och då började det blöda så jag är lite öm där nu men jag överlever :) Var klar ungefär 07.50 och då gick jag hem till Mormor och Morfar som bor sidan om och åt frukost, goda bullar :) Sen följde jag med dom till Vellinge Blomman, efter det körde vi till Morfars bror som ligger på sjukhuset så vi skulle bara kolla i hans hus och sen körde vi till kyrkgården och sen köpte mat. Hann med mycket med M&M :) Men kul var det.

Sen gick jag ner till stan vid 2 tiden och skulle försöka hitta skor tills på tisdag, men eftersom denna staden suger så hittade jag inga :/ Börjar få panik nu, måste ju verkligen ha ett par skor NU!. Men jag och pappa ska in till Malmö imorgon och titta där så jag får hoppas jag hittar där. Handlade inte så jättemycket i stan, nötter, lånade en bok och köpte godis. Det var allt.

Nu sitter jag här och läser chatten med Marie Picasso på msn.se, och ska snart iväg igen :/ Ska vara hos frisören 16.00 för att plocka ögonbrynen, ska göra dom lite tunnare denna gången. Trivs inte med för buskiga.

Nu har ni fått en liten uppdatering för min dag, vi hörs mer senare. Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback