Helg!

Gud vad skönt det är med helg nu och lov framför allt :)
Vaknade idag kl 9.00 och sen gick jag ut med tidningarna 10.15 som vanligt, är sååå trött på att sälja just nu men ska som sagt bara samla ihop lite poäng till så jag får en Ipod :)

Jag glömde att skriva igår att jag inte vann på Carolainternational heller :(, nu är alla mina chanser slut!!!!!!!
Har försökt få tag på dom vinnarna från kvp, som jag skickade sms till i onsdags. I onsdags tyckte dom ju mitt bud var för lågt, och då tänkte jag igår.. 1300 är inte så mycket, jag ska ju inte betala 2600 själv. Så jag skickade till en säljaren som budet låg på 2500 kr så skrev jag att jag ville lägga 2600 om dom fanns kvar, så skulle hon höra av sig senare. Men hon gjorde aldrig det!!!!!!!!!!!!!!! Jävla människa, då kan man ju skriva istället att dom är sålda.
Just nu vet jag inte hur jag ska göra, jag SKA in där. Men får jag inte tag på biljetter ska jag in där ändå och försöka komma in ändå, det blir ju inte värre än att jag får ett nej. Men hoppas på att ngr av mina Cvänner vinner på C.com så dom kan ta med mig! Annars får jag helt enkelt försöka fixa, men vet inte hur :( Men är det något Cfan som läser min blogg som har två biljetter, så hör av dig!!! Jag betalar bra.

Idag ska jag även träna, mellan 12-13, sista träningen nu, eftersom det inte är någon träning nästa vecka.
Sen ikväll är det MELODIFESTIVALEN med JOHNSON&HÄGGKVIST<3 Dom kommer vinna alla! :)

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Stella

haha, du gillar carola va? vilken skola i trelleborg går du på? jag bor också i den hålan tyvärr..

2008-02-16 @ 14:49:03

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback