Godmorgon

Har nyss vaknat och satte mig här direkt :) Hade fått ett bekräftelsemail från Maggie i morse så nu står jag med på gästlistan :), ohhh nu längtar jag ännu mer. (Alltså till Carola på tisdag för er som inte visste det :) )

Idag ska jag ner till stan med Pernilla, ska ta bussen halv 12. Jag ska köpa b.u.s, kläder till tisdag, skor till tisdag (om jag hittar några billiga) och kanske solglasögon :)

Om ni undrar varför jag inte bloggade igår kväll så mycket så var det helt enkelt för att jag inte kom in på min blogg, jag försökte i över 1 timme för jag skulle lägga in en sak jag vill sälja men det gick inte. Så ni får det sen i stället. Det är ett par stövlar som jag ska sälja :)

Nu ska jag äta frukost.

kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback