GE-Galan

Sitter just nu och tittar på GE-galan. Synd om Carro som inte kunde springa elr vara med överhuvudtaget. Hade sett fram emot att se henne. Men håller tummarna nu i stället för Susanna Kallur, hoppas hon vinner igen :)

Nu ikväll har jag bakat igen :), bakade snabbkakor innan. Dom blev goda. Annars har det inte hänt så mycket.

Får gå och lägga mig ganska tidigt idag för jag ska upp kvart i 7 imorgon :/ Inte roligt. Men sen efter det ska jag gå till Mormor och Morfar för dom bor precis brevid och äta frukost :) Sen ska jag gå ner till stan efter det och titta på skor IGEN. Hoppas jag hittar någon denna gången.

KALLUR VANN!!!! HON SPRANG PRECIS. Hon äger verkligen :)


Vill bara säga att jag tycker det är extremt kul nu att blogga när man får kommentarer. Jag har varit nära på att avsluta min blogg flera gånger, så det är tur ni finns :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback