Fredagkväll!

Har nyss kollat på en av dom filmerna jag hyrde innan idag, med mamma och pappa. Den hette " Tatuerade Torano", den var riktigt bra men väldigt hemsk, mycket blod och sånt men den var riktigt spännande och bra. Ni måste se den! Annars ikväll så har jag tittat på Let´s dance och Hjälp! annars har det inte hänt så mkt mer. Det känns i hela kroppen nu att man slappnar av efter att jag haft prov alla dagar denna veckan.

Imorgon är det dags att träna igen. Sen efter det vet jag faktiskt inte vad som händer, antagligen ingenting.

Nu ska jag lägga in lite bilder på bdb och sen ska jag läsa min nya bok som jag lånade på bibblan :)

Godnatt&Kram

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback