Eyeliner

Sitter här i datarummet nu och har mina marsvin ute..jag tror dom leker följa John hahaha, för när den ena går så går den andra också, om den andra luktar elr slickar på ngt gör den andra också det hahahah:p roliga djur det där.

Jag provade på eyelinern för en stund sedan, tyckte det blev hyfsat bra. Är ju inte van vid att ha så markerande ögon så det är kanske df jag inte tyckte det blev riktigt bra. Men precis som det står på hemsidor och så, så måste man öva på att måla på eyeliner eftersom man måste få den längst ögonfranskanten annars ser det knäppt ut. Men jag tror jag ska ha det imorgon i skolan så kanske jag vänjer mig vid det+ att jag får öva en gång till :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback