Dagens..

Här kommer dagens outfit:

image74

image75

Kjol: H&M
Strumpbyxor: H&M
Benvärmare: H&M
Vitt linne: H&M
Rosa tröja: Veromoda
Svart kofta: Gina tricot

Idag hade jag mycket H&M, inte Gina hihih ;)

Här kommer dagens smink :



Foundation: Mary Kay
Täckstift: H&M
Rouge: H&M
Mascara: Maybelline
Eyeliner: H&M
Brun ögonpenna: H&M
Rosa ögonskugga: H&M

Som ni ser så har jag nästan bara smink från H&M, jag skulle aldrig få för mig att köpa märkessmink bara för det är ett märke och dyrare. Billigt smink kan också vara bra.

Har nyss gjort klart so, så nu har jag inga läxor mer än matteprov men det tittar jag bara på på torsdag. Håller verkligen tummarna för att jag inte får några läxor imorgon.







Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback