Aftonbladet

Godmorgon :)

Kom hem för en kvart sen, var ute i blåsten och sålde aftonbladet. När man väl kommer ut är det inte så farligt och sälja men jag är ändå trött på det. Vaknade halv 10 idag och sen gick jag upp och åt frukost och sålde och nu sitter jag här :).

Idag är det ingen träning eftersom det är lov så jag och Pappa ska in till Malmö idag och försöka hitta ett par skor till mig, MÅSTE hitta ett par idag annars lär det skita sig. Hoppas dom är snygga som jag visat på bild innan, från skopunken. Dom var inte dyra heller.

Förresten.... jag kommer sälja 2 gitarrer om någon är intresserad? Jag behöver verkligen pengar nu. Jag kan lägga in bilder + fakta senare idag :) Hoppas verkligen jag får sålt dom.

Kram på er, nu ska jag gå och duscha....snart iaf :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback