Veckans att göra!

Nu ligger jag här i min säng igen, har precis försökt få i mig lite mat men mår fortfarande bajs. Vet inte om åkt på någon maginfluensa? Mår illa och har ont i magen. Får se hur jag mår imorgon, annars stannar jag hemma från skolan.

Kan ju dra en veckans att göra nu när jag har lite tid.

Onsdag: Ev skola 8-16
Torsdag: Skola 8-11 eller 8-14.50, beror på hur lektionerna blir.
Fredag: Skola 9.15-14.50
               Kanske ut och festa, vet inte än.
Lördag: Ner till stan med Pernilla 11.30 och handla julklappar, fota henne efteråt.
Söndag: -

Detta är bara vad som är planerat, ska självklart ut och köra också..och vem vet, det kanske blir fler jag umgås med under veckan.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback