Tv

Ja som vanligt så har jag tittat på tv hela kvällen. Sitter och tittar på uppesittarkvällen, inte så jättekul men det har nästan blivit en minitradition.

Kan ni fatta att det är julafton imorgon?! Jag kan verkligen inte det. Visst, man vet att det ät den 24 december=julafton, men jag har ingen julkänsla. Granen är på plats, julklapparna är inslagna, lussekatterna är bakade och julgodiset men ändå har jag ingen julkänsla. Jag är nog inte ensam om det, det är nog mycket pga att det gått så fruktansvärt fort, detta året och det kändes precis som det var sommar precis. Men nu sitter man här i december månad 2008 och väntar in 2009. Jag hoppas med allt jag har att 2009 blir ett jättebra år, 2008 har bara varit skit känns det som. Mitt liv har gått upp och ner! Men trots det ska man vara glad att man lever och har det så bra som man har det, men  det kunde faktiskt varit bättre om man tänker efter. 

Nej usch vad jag kom ur ämnet. Det jag ville ha sagt var bara det att julen känns inte som när man var liten, men det är ganska självklart när man är 16. Men ändå.. den känslan. Jag hade julkänsla förra året, men absolut inte i år! Får hoppas det kommer imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback