Tv

Har suttit och glott på tv hela kvällen, precis som alla andra kvällar. Vet inte vad jag ska göra dom andra veckorna nu tills våren kommer, nu är ju alla serier och tvprogram slut, skittråkigt. Men ikväll blev det iaf Du är vad du äter och Vad blir det för mat.

Sitter just nu och lyssnar på idols cdskiva som jag köpte i veckan. Blev faktiskt ganska besviken då dom lagt på någon jävla techno version på exakt alla låtar, alla låtar likadant. Varför inte ha dom som dom var? Dom förstör hela låten.

Nej hörrni, nu ska jag stänga datorn.. ska bli skönt att få sova ut för en gång skull. Börjar 9.15 imorgon med idrott, blä men måste vara med. Ska hem på lunch som vanligt mellan 10.30-11.55, uppdaterar nog då:) Hörs imorgon.

Ni glömmer väl inte kommentera min berättelse?, vill gärna veta vad ni tycker!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback