Sheeeet!

Oj vad tiden flög iväg nu helt plötsligt! Klockan var ju nyss 13.30, men nu är klockan snart 4.. inte bra. Har iaf bara duscha och göra mig i ordning kvar iaf. Har ni tänkt på en sak? Det är något konstigt med oss bloggerskor, så fort vi är försenade eller stressade skriver vi det här, ist för bara göra det vi ska göra och hinna med det i tid. Skumt det där..

Har iaf kollat klart på wallander filmen jag började titta på igår kväll och nu sitter jag här och lyssnar på en underbar låt i min pyjamas, för ja.. den är fortfarande på:)


Det är denna jag lyssnar på för tillfället. Hittade den i en annan blogg, och som hon skrev blir man rörd när Robyn pratar på 03.31. Kärlek är fan sjukt ibland, det bevisar denna låten.. även fast det bara är en låt.

Btw.. lovade ju er att jag skulle skriva två viktiga/intressanta inlägg idag.. ett har jag hunnit med , det andra ligger och mognar till sig. Det tog så pass lång tid med det andra att jag inte hinner, men lovar att jag ska göra det imorgon. Tänkte visa lite bilder från när jag var mindre, och berätta lite om hur jag egentligen är.. för den personen som skriver är.. det är inte hela jag, som ni säkert förstår:) Men jag ska bevisa vem jag är.

Nu hörde jag att duschen blev upptagen, typiskt nu när jag skrivit klart här. Ahhhhh!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott nytt år =)

2008-12-31 @ 15:44:23
URL: http://butterflysara.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback