Nyårsafton!

Kan ju berätta lite om hur dagen har sett ut och hur den ska se ut.

Vaknade kl 11, åt frukost och sen började jag direkt med "Mitt 2008", tog någon timme.. faktiskt längre än vad jag trodde. Ligger just nu här i min säng och lyssnar på musik.

Idag blir det troligen en lugn nyårsafton, våra gäster som är samma som på julafton kommer kl 18, så det är ingen panik än:) Ska äta gott hela kvällen så det blir bra.

Ska dock städa, ta ut marsvinen+städa till dom, duscha och göra mig i ordning så så riktigt lugnt är det inte:)


Drick nu inte för mycket idag, gör som jag, skippa spriten.. blir mycket roligare då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur vet du det som aldrig provat?

Drick lagom då mår man fet bra och har kuuuul.

Men inte hemma med dom gamla stötarna hehe

2008-12-31 @ 15:23:25
Postat av: Therese

Jag håller med! Jag drack förra året men egentligen, vill man inte minnas 2008 istället för att vara stupfull och dra på hemmafester där allt slutar i kaos?

2009-01-01 @ 11:58:06
URL: http://teessann.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback