Mitt 2008!

Precis som alla andra bloggerskor tänkte jag ta en resume av mitt 2008.

Januari 2008:


Jag började mitt år hos Karolina och co.


Tog ett nytt hål i örat med Pernilla.


Jag var i stan med Pernilla och shoppade.


Jag började göra mitt hår ljusare. Här med slingor.

Februari 2008:


Jag fick tag i biljetter till Carolas firande i Malmö, som 25 år som artist. En oförglömlig kväll!


Jag träffade underbara Tonje från Norge, på Carolas "fest".


Fick en liten pratstund med henne.


Min älskade vovve blev opererad, tog bort 3 tänder.


Följde med Karolina och köpte en valp, vid namn Ella, som tyvärr såldes.

Mars 2008:


Färgade mitt hår riktigt blont.


Jag slutade sälja aftonbladet.


Jag fick min nuvarande dator.


Jag började gå hos en kurator, gick dock bara dit en gång.


Målade om mitt rum+nya möbler.

April 2008:


Fick påbyggda naglar igen.


Började träna på gym.


Åkte till underbara Louise i Växjö, stannade där över valborg.

Maj 2008:


Piercade naveln


Utklädning i skolan, där jag och pernilla var playboy.


Klassdag på stranden.

Juni 2008:


Var på stranden med Pernilla, jag kunde dock inte bada pga piercingen.


Lärarmiddag på skolan, här är Pernilla och min idrottslärare.


Idrottsdag i skolan, där jag och Pernilla bara kollade på.


Dagen innan skolavslutningen var vi i en skog. Här är jag och min engelsklärare.


Skolavslutningen, jag slutade nian och tårarna sprutade. Gick ut med bra betyg.


Nästan hela klassen åkte ner till stan och åt på en restaurang.


Jag åkte till Louise dagen innan midsommar, åkte hem på midsommar.

Juli 2008:


Var hos veterinären med mitt yngsta marsvin, om hennes urin som fortfarande inte är bra.


Var med Jocke och Hanna, cyklade en massa och framför allt fota. Det var riktiga sommarkänslor.


Var i Ystad och såg Rhapsody in rock.


Var en heldag i Malmö med Pernilla och shoppade.

Augusti 2008:


Var i Ullareda med Mamma, Pappa och Belinda.


Var i Ystad med Mamma, Pappa, Mormor och Morfar där vi såg en del av Wallanderinspelningen.


Var i Simrishamn i 3 dagar med Mamma, pappa och min hund där jag utvecklade mitt fotande.


Började gymnasiet, på programmet Hotell&resturang, då var jag tvungen att ta bort mina älskade naglar.


Började städa hos min morbror.


Gick handledarutbildning med Pappa så jag fick övningsköra.


Jag hjälpte till på Karolinas barns barnkalas. Ni ser mig i bakgrunden.

September 2008:


Hälsade på på min gamla skola med Pernilla. (här är min gamla klass).


Jag fick jobb på McDondalds.


Jag fick mitt godkännande från vägverkat att jag fick övningsköra.

Oktober 2008:


Jag jobbade hårt på McDonalds och trivdes aldrig, fick en massa skit från arbetskamraterna. Slutade!


Jag fyllde 16 år


Hade klassfest med min förra klass. Lyckad!

November 2008:


Var hos Pernilla och tittade på idol och hon gjorde en frisyr på mig.


Årets första snö kom.


Jag vann en tävling och blev fotad av en fotograf vilket resulterade i bla denna bilden:




Julsakerna åkte upp.


Jag köpte en systemkamera.

December 2008:


Klädde julgranen med Mamma.


Ett jordskalv kommer in över lilla skåne.


Firade jul här hemma.


Lollo kom hit och stannade i 2 dagar.

Detta var mitt år, det har varit ett av dom värsta åren för mig. Men nästa år kommer bli bra, det vet jag!




Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback