Filmmys.

Ligger just nu i min säng och äter färsk ananas och dricker mitt nya chokladte, som var godare än jag trodde det skulle vara. Men eftersmaken är lite blä, men det går:) Har tänt en massa ljus och tittar på Wallander- innan frosten. Jättemystigt är här nu i mitt rum.


Ljusen ovanför tv:n är tända.


Nattduksbordet.


Min ängel


Fönstret


Ananasen är redan uppäten, snart även teet.

Kommer inte uppdatera mer idag, ska titta på film hela kvällen/natten, så det blir inte tid till det. Men håll ögonen öppna på min blogg imorgon, då ska jag nämligen skriva två intressanta inlägg bla ett om mitt 2008 och om mitt liv/vem jag egentligen är/. Har inte riktigt besämt mig än, men kika in här imorgon så får ni se :)

Godnatt på er! Sista dagen i 2008 imorgon...

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback