Angående videobloggsuppehållet

Har fått 1 kommentar om videobloggsuppehållet och visst, jag kan hålla med dig. Jag ska inte låta dom bryta ner mig, men när man sitter här och delar med sig av sitt liv och bara får skit tillbaka känns det rätt meningslöst. Jag vet inte ens hälften av vem alla ni är som följer min blogg, ändå skriver jag ganska privat.. var jag ska osv och framför allt visar mig inför hela världen, bara för er skull.

Jag tyckte videobloggeriet var en rolig grej, det var populärt och det blev en rutin på fredagar både för mig och er. Men när man får så taskiga kommentarer så som "öhhh tar du saliv för att ta bort mascara" och får en massa andra taskiga kommentarer så tappar man allt. Som ni märkte på dom senaste videobloggarna så har jag inte haft något att prata om, just bara för jag inte tyckt det var roligt den senaste tiden.

Jag vet inte hur länge det kommer gå innan jag visar mig för er igen.. men som sagt, det är ert fel. Men antagligen dör ni inte, jag kommer tillbaka! Men tycker bara det är så tråkigt att 2-3 personer som sitter anonyma bakom sina datorer och kommenterar andras bloggar bara för att trycka ner dom ska förstöra för en hel blogg. Jag har inte en stor blogg, har runt 50 läsare per dag, det är mycket för mig då jag inte är ngn särskilt annorlunda person och bor framförallt i en liten stad.

Ville bara ha sagt detta, som sagt.. jag vet inte när det kommer en videoblogg, det kan ta en vecka, månader.. ingen aning. Det återstår helt enkelt att se!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni som förstört har kul nu...

2008-12-06 @ 06:45:22
Postat av: Anonym

GÖR VIDEOBLOGGAR FÖR FAN!!!!!!!!!!!!! annars är din blogg zucky calzonee

2008-12-08 @ 08:57:39

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback