Svar på kommentar!!!!!!!!!!!

Postat av: Belinda

Håller med Amanda. Varför göra din ekonomi offentlig när du inte tåler kommentarer.

2008-08-11 @ 20:45:38

Nu får ni fan ta och ge er, sluta skriv sånt skit i min blogg. Ursäkta, men jag har inte tvingat er att läsa min blogg eller hur? Jag skriver att jag inte kan leva på 1050 i månaden hur många gånger jag vill utan att fråga er eller hur ?
Jag tåler visst kommentarer, men jag blir så jäkla förbannad när folk gaddar ihopa sig och skriver kommentarer.

SLUTSNACKAT OM MIN EKONOMI NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design ;P

2008-08-11 @ 21:00:54
URL: http://mawlan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag klarar mig inte häller på 1050 i månaden!!

Så vi är två! :)

2008-08-12 @ 00:23:04

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback