Slutade tidigt.

Japp, det gjorde jag idag. Slutade faktiskt lite över 11, det var sagt att vi skulle gå till en park här i Trelle för att lära känna varandra men eftersom det skulle bli regn så sköt vi upp det. Det var ganska meningslöst att gå dit idag, började kl 9, träffade Pernilla en snabbis på busstationen sen fick vi bara information,papper och våra skåp sen var det hem. Efter jag slutade körde jag till Konsum direkt och handlade lite mat, eftersom jag inte åt i skolan och nu sitter jag här och äter lite kex:)

Alla tradera auktioner har gått ut idag så jag ska packa in sakerna och så, nu när jag väl har tid och slutade tidigt för imorgon börjar allvaret, då går vi efter schemat och då är det idrott,engelska och matte som gäller om jag inte minns helt fel. Som tur var skulle vi inte ha med kläder till idrotten, för usch vad jag hatar att gympa bland helt nya....uschuschusch.

Nej nu ska jag packa in lite saker. Puss på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback