Pizza

Jag och Pappa åkte ner till stan förut, jag skulle byta min tröja som jag köpte innan idag till en större storlek. Jag provade den aldrig i affären, så självklart var den för liten. Stack även snabbt inom Hemmakväll igen och handlade godis, sen vidare till H&M och sen hämtade jag en pizza:) Eftersom pappa redan hade ätit så orkade inte jag stå och laga mat idag så det fick bli lite skräp, men usch vad dåligt jag ätit under dessa dagarna jag gått i skolan, typ bara flingor, bulle och middag. Jag kommer väl rasa i vikt sen när jag börjar spela tennis igen, men det skulle inte vara helt fel.

nej usch vad jag babblar en massa. Om man skulle ta ut marsvinen ist:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback