Ny tv.

Innan åkte vi ner till Onoff och köpte en liten tv som vi ska ha i köket:) Morgontv helt enkelt:)

Nu har jag precis varit iväg på konsum och köpt kontant kort, mer har faktiskt inte hänt idag.

Imorgon börjar jag 9.15 så liiiite sovmorgon får jag, och jag kan dessutom vara uppe längre så det är bra. Dock börjar jag med idrott på morgonen, herregud vilken ångest och rädsla jag har inför den. Jag hatar egentligen idrott, på min förra skola hade vi oftast bara bollsporter, typ fotboll och innebandy och sånt shit. Nu på gymnasiet har vi fått en sån rikigt speedad tjej som älskar att idrotta, hon ska alltså dra ut oss på en stor jävla jobbing tur och det är bara uppvärmningen (!!!???) Hon är helt sjuk. Det värsta är att byta om tsm med dom nya... jag vet, jag är töntig. Men när man är i tonåren hatar man sånt, iaf dom flesta som jag känner. Aja.. jag får väl göra mitt bästa och göra det bästa av situationen.

Nu ska jag kolla på Anna Pihl. Puss.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback