Morgondagen fullbokad!

Oj vad jag ska hinna med mycket imorgon under 24 timmar, ska kanske förlänga dygnet? ;)

Iaf ska jag sätta klockan på 9-halv 10 någongång där. Upp och börja städa direkt (hela huset, ordentligt), sen iväg och handla grönsaker till marsvinen inför minisemestern, sen ska vi in till Burlöv och handla byxor till mig på Cubus, eftersom jag får pengar för det jag gör här hemma :) Och då är vi hemma på em någongång, sen blir det att packa och planera inför färden, vi åker på torsdag fm.

Så om ni undrar varför jag inte uppdaterar så mycket imorgon så vet ni varför :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå där!



Vill du höras och synas?

Delta i min tävligen om att bli veckans

blogg och få en alldeles egen ikon för

din blogg, låter inte det lockade? Skynda skynda!

-> http://rebeccaasv.blogg.se/2008/august/vill-du-bli-veckans-blogg-nr-4.html#comment



Kram

2008-08-12 @ 21:46:43
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback