Min dag!

Tänkte berätta vad som hänt idag eftersom jag varit dålig på att uppdatera :)

Jag och min familj åkte ut till en marknad vid 12 tiden och tittade. Jag köpte två armband och körsbär. Sen körde vi hem vid 2, sen iväg igen vid 3 till min mormors syster Alva på middag. Åkte därifrån halv 8 sen när vi kom hem så bestämde jag och mamma oss för att cykla 1,5 mil idag igen, för så mycket som vi åt hos Alva så behövde vi det ;)

Kan visa lite bilder också.


Den uppätna maten :p


Lite folk


Blommorna Alva fick av oss.


Solros, fin eller hur?


Mina armband jag köpte på marknaden, ett läder och ett med mitt namn :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

De var ett jättefint armaband :) Snälla Ellinor kan du inte förlåta mej <3 saknar dej jättemycket <3 hoppas du kan väntar på ett snart :) Kramar Johanna :)

2008-08-04 @ 18:37:37

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback