Kalla fakta

Har suttit och tittat på kalla fakta nu, det handlade ju om Tragedin i Arboga, det var faktiskt intressant men det är vissa saker som inte är på plats i min hjärna.

Dom visade ju Mammans ansikte, och det var bara 2-3 månader efter att hon blivit slagen, hon såg ju helt normal ut. Jag tycker det är konstigt att hon kan se normal ut trots att hon såg så pass illa ut. Och den andra saken är att jag tror att hon har läst för mycket tidningar,pratat med nära och kära och utifrån det skapat en egen bild som sen ska hänga ihop med det tidningarna skrivit. Det är näst in till omöjligt att hon kan minnas precis allt som hände, varje steg hon tog under så pass kort tid.

Vi får helt enkelt se hur det slutar, det kanske blir en till rättegång. Vem vet..

Nu ska jag sitta här en stund, sen blir det duschen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vi får hoppas att alla pusselbitar faller på plats. /Lena

2008-08-31 @ 20:10:57
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback