Godmorgon!

Godmorgon alla läsare!

Vaknade för 15 minuter sen, herregud vad jag sovit djupt inatt, var nog pga jag inte sovit så bra när vi var i Simrishamn.
Idag är det den sista sommarlovsdagen kan man säga, för imorgon kan jag inte sova till halv 11 och gå och lägga mig när jag känner för det. Vissa börjar skolan redan imorgon, bla Pernilla som ska gå i Malmö. Just nu vill jag bara komma igång, det känns sjukt att säga.. men det ska bli roligt med ny skola,nya vänner och lärare. Hoppas dock jag tycker det är lika kul när vi väl börjar. Jag vill veta mitt schema, och se om det är annorlunda på gymnasiet, men jag ska snällt vänta till tisdag :)

Idag ska jag försöka komma ner till stan och handla lite, med vem vet jag inte.. men det löser sig nog. Nu ska jag äta upp min frukost som står här bredvid mig :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback