Fulltös!!

Puuuh, har precis kommit hem, har varit igång precis hela dagen.

Åkte till trafikskolan lite innan tio, satt där och lyssnade på en gubbe som pratade om trafik osv i 3 hela timmar, skitdrygt. Snabbt hem och byta om och sen iväg till Karolina, hjälpte till lite innan barnkalaset som dom skulle ha, och det slutade vid 16.00, sen gick vi ner till marknaden igen och tittade lite, sen åkte jag hem för att äta. Sen tillbaka till Karolina igen och var och kollade på BWO i parken vid 20.00, mycket bättre live men fan inte Alexander Bard fy fan för honom. Sen träffade jag Pernilla och en massa andra och gick på marknaden från 22.00 till nu halv 12. Är helt slut i benen, har gått hela dagen och min rygg kommer värka som f....a...n imorgon.

Nu ska jag byta om till pyjamas och kolla på Anna Pihl till ögonen går i kors. Vi hörs imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback