Första skoldagen!

Så nu var första skoldagen på HR avklarat. Det var med blandade känslor som jag gick in genom dörrarna, både skönt att slippa min gamla skola men ändå nervös över den nya klassen. Klassen är väl okej... jag känner ingen där, men jag har börjat prata med en tjej så det är väl på rätt håll antar jag.

Vi började 9.15 med upprop sen gick vi till den riktiga skolan vi ska vara på, skitstor är den. Då gick vi till vårt klassrum och gick inom en massa grejer, och sen till forum där vi ska laga all maten.

Vi fick även schemat idag....och det är väl inte jättebra om man säger så. Långa dagar och tuffa dagar. Måndagar börjar vi8 och slutar 14 tisdagar börjar vi 8 slutar 16, dom är dom värsta dagarna. Och på fredagar börjar vi 9.15 och slutar 14.50, lite drygt men det får gå..

Just nu har jag skitont i huvudet, vi fick ingen mat i skolan, och jag hade bara ätit en macka och druckit juice. Så jag hade både näringsbrist och vätskebrist, men nu har jag precis ätit och tagit en ipren så det ska gå bättre. Har även ringt min nagelbyggare, för imorgon åker naglar av :(((((( Jag fick inte ha naglarna på HR så det kommer bli skitfult :( 

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback