Bilder från idag

Har fotat ganska mycket idag, så ni kanske vill se det?


Titta vad jag hittade i mammas och pappas sovrum, en lite fjärdil. Dock var denna skitful ;)


MIN ÄLSKADE VOVVE<3


En närbild av en äcklig humla.


Mina smultron som jag har i trädgården :)


Jag och min hund svalkade oss precis i vattenspridaren haha ;)


Fin frisyr ;)


Här sitter jag på terassen och har lite ryck??


Haha ser ni min bränna på min vänstra fot, från flipflopskor ;)

Detta var alla bilder från idag. Vad har hänt då allmänt, min kusin är här. Vi har klippt gräsmattan, han gjorde det och jag hjälpte honom (han är förståndshandikappad) och sen har vi tittat lite på tv.

Nu väntar jag på Belinda som är på väg hem från Småland, ska vara med henne vid 8.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback