Träning x2

Idag har jag varit duktig tycker jag ;) Vaknade kl 9 av att mamma väckte mig, gick upp då och tittade lite på tv och åt frukost sen gick jag och duschade och 10.45 var jag och fixade min tumnagel som jag hade brutit. Sen var det dags för tennis, spelade mellan 12-13 och där hämtade pappa mig och körde mig till Oasen här i Trelleborg. Mötte Kadira där 13.30 och sen tränade vi på gymmet :) Alltså har jag tränat 2 ggr idag. Just nu är jag jäääättetrött. Jag har tränat sammanlagt 3 timmar idag,med knappt ngn vila. Vi har gratis vecka nu på gymmet så nu ska här tränas ;) haha.

Ville bara berätta lite om min dag. Nu ska jag se Så ska det låta från igår.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback