Träning nästa!

Sitter just nu i datarummet och har marsvinen ute, tog ut dom nu innan jag ska spela tennis så jag har det gjort :) Måste råplugga frågorna som är till provet imorgon, dom sitter inte riktigt än :/

Kl 5 ska jag träna, ska bli kul att spela tennis igen men ska jag vara ärlig så är det faktiskt roligare att träna på gym , men det kan jag göra ngn annan dag ;) Sen på väg till träningen ska jag hämta ut ett paket också på posten, har fått två grejer från Aftonbladet eftersom jag slutade sälja så fick jag poäng så har jag valt grejer där. Bilder kommer sen på vad det är :)

Imorgon på morgonen ska jag skriva engelska nationella, uppsatsen.. usch 2 prov på en dag :/ Men eftersom jag var sjuk när dom andra gjorde det så får jag göra det imorgon. Guuud så skönt det ska bli med helg imorgon. Längtar :)

Kommentarer
Postat av: ohgud

ohguuuuuud!
hhaha

2008-04-24 @ 18:42:36

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback