Tjooo

Hej hopp. Hoppas ni mår bra idag. Jag mår helt okej, har lite ont i huvudet men det är ju måndag så det är en del av det. Kom hem från skolan för en halvtimme sen ungefär och sitter just nu och dricker lite youghurt.

20.15 idag ska jag ner och fixa mina naglar!!! Shit sent :/ men jag vill ha fina naglar tills växjö så jag hade inget val. Men jag hinner göra läxorna inna jag ska dit  så det är ganska lugnt :)

Får ju dra en veckans att göra :)

Tisdag: Plugga och träning på oasen.
Onsdag: Skola och åker till växjö
Torsdag: Växjö
Fredag: Växjö
Lördag: Kommer hem från växjö
Söndag: Inget planerat.

Inte jättemkt inbokat, är ju i Växjö halva veckan så.. :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback