Små framsteg..

Vaknade 07.40 idag av att det kliade som ..... i min hals så jag gick upp. Lika bra, ist för att ligga och dra sig i sängen. Halvsov nere på soffan samtidigt som jag såg tv.

Idag är det lite bättre, har inte ont i halsen mer men nu hostar jag ist. Förkylningen är som igår, inte så farligt. Är det samma imorgon så kan jag gå till skolan , men blir det värre får jag vara hemma och ta det lugnt. Men jag vill inte vara hemma för man missar så mkt då och det är såå jobbigt. Men jag ska nog klara av en skoldag, behöver ju inte springa runt och sånt skit, kan bara ta det lugnt.

Nu vet jag inte vad som händer, ska se klar 27 dresses och sen ska jag nog se en Beck.
Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback