Se&Hör.

Sitter just nu och lyssnar på musik, har marsvinen, chattar, läser Se&Hör och äter Lakrisal. Jag är faktiskt kvinna och kan göra mkt samtidigt hahaha ;)

Nej skämt och sido.. Innan fick jag hem Se&hör men det som står i den är typ 1% sanning så jag har inte den mer. Men innan fick jag ett ryck och körde till affären och köpte den och Lakrisal :) Man ska inte läsa Se&Hör för ofta, man blir helt slut i huvudet :p

Har bara övat lite på tyskan sen sist, men får göra det mer senare. Orkar inte.. så här har jag aldrig varit. Jag tror jag är riktigt skoltrött. Jag har alltid gjort mina läxor och pluggat som in i. Det gör jag iof nu med men det går trögt, riktigt trögt. Men man får se framåt, det är bara 1,5 månad kvar :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback