Naglarna :)

Nu tänkte jag lägga in bild på mina nybyggda naglar :)

image107
Här är resultatet :)

Jag är mer nöjd med dessa naglarna än hos den andra byggaren. Denna gången ser det mer naturligt ut, och mer vitt vilket jag gillar. Så jag är helnöjd. Nu låter det igen när jag skriver ;)
Satt där bara i 2 h, jag trodde det skulle ta typ 2,5-3 h eftersom det var ett nytt sätt jag skulle ha.

Jag kom iaf hem 19.50 och körde direkt till konsum och handlade en cola, och sen tittade vi på Så ska det låta och nu sitter jag här. Vill få mina 1000 kr nu så jag kan handla lite ;) Vill ha nya större ringar precis som på bilden. Men jag får snällt vänta :)

Kommentarer
Postat av: Elin

så fint det blev=)

2008-04-13 @ 10:49:50
URL: http://elinlovijsa.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback