Min dag.

Tjeena. Det är alltid glest med uppdatering på fredagar för min del, men det är för att det händer så mkt ;)

Iaf så var jag i skolan idag, gick bra. Jag hostar inte så mkt mer nu och är bara stopp i näsan ibland, men då sprutar man lite nässpray så är det bra :) Slutade kl 14.15 idag. Jääääätteskön dag i skolan, många är sjuka eftersom det går ngt virus på skolan, några spelade handboll och resten skolkade. På sista lektionen var vi 7 stycken hahaha, av typ 23. Riktigt nice.

Efter skolan stack jag hem och åt sen tog jag själv bussen ner till stan kl 3. Handlade inte så mkt roligt idag :/ Har inte så mkt pengar, handlade kontantkort, mascara och så fixade jag en tid för min brutna tumnagel på måndag.

Efter stan hann jag precis in genom dörren sen följde jag med pappa till konsum och postade dom kläderna jag sålt på tradera och nu sitter jag här. Har precis ringt till gymmet här i Trelleborg och skulle beställa tid för mig och Kadira imorgon men dom tog inte emot nytt folk på lördagar så det var ju skit :/ Får inte tag på Kadira heller, hennes mobil är stulen och ja.. Imorgon ska jag förresten börja träna igen :) har inte tränat på 3 veckor, shiiiit vad det känns i kroppen men nu jääävlar , hihi :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback