Min dag.

Har ju inte uppdaterat så mkt idag, har fixat med bloggen och sånt :)

Men iaf.. Mormor och Morfar kom hit vid 1 tiden, morfar skulle fixa lite i trädgården så pratade vi och sånt. Sen fixade jag bloggen som jag är rätt nöjd med :) Kan ju dock inte jämföra med andra menmen, den duger :)

Febern har inte kommit tbx vilket är jätteskönt, orkar inte vara sjuk mer så imorgon blir det skola igen. Har matte och engelskläxa till imorgon, men har inte kunnat göra det eftersom jag varit sjuk :( menmen, det är så det är när man är sjuk... jag är verkligen inte det så ofta så det kan nog inte vara hela världen om man missar två läxor en gång. Förresten så var det 11 stycken i min klass idag som var sjuka, helt sjukt hahahaha. Undrar hur många vi blir imorgon, några killar ska spela handbolls dm så där försvinner en del också och sen är dom flesta nog sjuka imorgon med. Pernilla kommer iaf inte imorgon så jag blir ensam :/ men det är ju fredag och sen är det helg så det står jag nog ut med :) Dock har jag redan 3 prov nästa vecka, musik på måndag, nationella på torsdag och so på fredag, så det får jag ta hem imorgon.

Nu ska jag ta ut marsvinen och sen gå och duscha, har inte haft ngr rutiner nu när jag varit sjuk :p

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback