Min dag.

Tänkte berätta lite vad jag gjort idag. Bloggen funkade inte innan idag så jag får dra allt nu :)

Det har ju varit jättefint väder idag så jag drog en stol och la mig och solade lite. Sen la jag mig i hängmattan men där var skugga så det var för kallt ;) Sen började jag må dåligt, jätteont i magen och mådde illa helt plötsligt så jag la mig i sängen och tittade på beck. Det gick över för ngn timme sen och när jag mådde bra igen cyklade jag till konsum och handlade lite.

Just nu chattar jag lite på msn och dricker festis ;) Viktig information elr hur?
Nej nu ska jag ta bort sminket och lägga mig i sängen med datorn och titta på tv.
Kram på er, hörs mer imorgon.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback